نحوه همکاری با ساز۲۴

مجموعه ساز ۲۴ به عنوان اولین مرجع تخصصی بررسی و فروش آنلاین ادوات موسیقی در ایران، به عنوان عضوی از جامعه هنری و موسیقی کشور، همواره سعی بر آن داشته تا در ارتقای سطح فرهنگ و هنر جامعه نقش بسزایی ایفا کرده و راه گشای ارتباط گردانندگان چرخه موسیقی کشور باشد. در این راستا، مجموعه ساز ۲۴ خدمات و سرویس های خاصی را برای هر یک از این عزیزان در نظر گرفته است و بی صبرانه، علاقه مند به همکاری با آنها جهت بهبود فعالیت های آنها و همچنین تسهیل در فرآیند کسب و کار این عزیزان می باشد.

همچنین مجموعه بزرگ ساز ۲۴ جهت تکمیل کادر خود، دست همکاری به سوی کلیه دوستانی که بخواهند در این مسیر یاری دهنده ما باشند دراز کرده و مشتاقانه علاقه مند به هم قطاری با آنها می باشد. موقعیت های شغلی مجموعه ساز ۲۴ در این راستا عبارتند از: کارشناس فروش حوزه موسیقی، ویزیتور و بازاریاب، گرافیست، فیلمبردار و تدوینگر، متخصص وردپرس و مسئول دفتر. خواهشمند است در صورت داشتن تخصص در هر یک از این موارد، فرم آورده شده در پایین صفحه را تکمیل نمایید.

با توجه به اینکه ساز ۲۴ یک فروشگاه آنلاین و همچنین یک مرجع در حوزه ساز و موسیقی کشور می باشد، همکاران اصلی ما در این رابطه عبارتند از، فروشگاه ها و تامین کنند گان ساز و ادوات موسیقی، سازندگان خوب و هنرمند، آموزشگاه های موسیقی مستقر در سر تا سر ایران و کارشناسان فعال در حوزه ساز و موسیقی. مستدعی است، جهت پیوستن به هر یک از این گروه ها و اطلاع از نحوه همکاری و خدمات مجموعه ساز ۲۴ برای هر یک، بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید.

استخدام در ساز۲۴

درصورتی که تمایل به همکاری با ساز۲۴ را دارید، فرم زیر را پر کنید.
پر کردن فیلدهای ستاره‌دار الزامیست.

    شماره تماس*
    نام و نام خانوادگی*
    سمت موردنظر*
    توضیحات*
    آپلود رزومه*

      نام و نام خانوادگی*
      شماره تماس*
      سمت موردنظر*
      توضیحات*
      آپلود رزومه*